Selesema Babi Melindungi Diri Anda Membina Sistem Imun And

Selesema Babi Melindungi Diri Anda Membina Sistem Imun Anda

Wabak pertama selesema babi di atas kita. Walau bagaimanapun, adalah tidak lama lagi untuk memberitahu bagaimana kuat ia benar-benar akan menjadi atau bagaimana berbahaya. Banyak kerajaan dan pakar-pakar memberi amaran kepada kami tentang wabak datang. Amaran-amaran telah diberikan dalam sejarah dan tiada apa yang pernah berlaku. Contoh selesema burung daripada tiga tahun yang lalu. Ia sudah tentu boleh tersebar di seluruh dunia dengan mudah, dan boleh berbuat demikian atau tidak. Dari segi positifnya, orang yang menyediakan sistem imun mereka mungkin akan mendapat melaluinya tanpa masalah.

Virus ini adalah satu yang sangat luar biasa dan mempunyai gabungan empat segmen gen yang berbeza. Virus ini dipanggil A-H1N1. Gabungan ini adalah dari Amerika Utara babi, burung dan virus selesema manusia dan segmen dari babi Eurasia. Oleh kerana itu sangat membimbangkan kepada organisasi kesihatan kerana ia adalah keturunan 1917 terikan pandemik. Banyak organisasi dan kerajaan mengatakan bahawa ia boleh mendekati wabak selesema Sepanyol 1917-1918.

Kerajaan kita dan yang lain sedang cuba untuk melakukan sesuatu, apa-apa untuk mengekang penyebaran virus. Anda boleh melihat tindakan seperti lapangan terbang ditutup, perjalanan terhad, dan menutup ke bawah acara awam. Ini telah pun bermula di Texas di mana acara sekolah tinggi dibatalkan. Mengetahui kerajaan kita anda tidak pernah melihat apa-apa lagi. Anda juga mungkin melihat vaksinasi paksa.

Ia akan menjadi hampir mustahil untuk mengandungi jangkitan dari manusia ke manusia patogen bawaan udara ini. Satu syarikat penerbangan penumpang boleh membawa virus di seluruh dunia dalam satu hari, atau dua dan tiada siapa yang akan tahu. Doktor Rowan-negara "yang cuba untuk membendung virus yang mudah merebak adalah kacang Sebaliknya, anda perlu mengambil tindakan sekarang -. Tindakan yang betul.

Apakah tindakan yang betul anda bertanya? Ia tidak panik tindakan tetapi tindakan positif, untuk mendapatkan maklumat yang betul dari apa yang boleh membantu badan anda melindungi dirinya daripada selesema babi. Satu tindakan positif adalah untuk melakukan semua yang anda boleh untuk mengukuhkan sistem imun anda. Anda tidak perlu menunggu sehingga orang di sekeliling anda menunjukkan tanda-tanda atau sudah sakit. Mula sekarang. Di bawah ini adalah idea dan cadangan dipatuhi daripada beberapa yang MD yang pakar dalam bidang perubatan alternatif dan pemakanan. Semua bahan-bahan ini boleh didapati dari kedai-kedai runcit, internet atau dari saya.

Adalah lebih baik untuk makan dan juga anda boleh. Meningkatkan pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran terutamanya yang tinggi dalam antioksidan. Ambil makanan tambahan keseluruhan yang tinggi dalam antioksidan. Cari formula imun herba yang baik seperti Immunex yang merupakan salah satu yang saya ambil. Dr Frank Shallenberger mengesyorkan mengambil sebagai produk pencegahan yang dipanggil Epicor. Kajian saya menunjukkan ini menjadi sangat berkesan. Ambil Probiotik sekarang jika anda tidak sudah. Dr Mercola mencadangkan untuk mengoptimumkan tahap vitamin D anda. Beliau turut menyatakan "kekurangan vitamin D mungkin pelakunya BENAR belakang bermusim selesema -. Tidak virus selesema itu sendiri" Adakah semua yang anda boleh untuk menguatkan sistem imun anda.

Sebelum orang mula mendapat peningkatan sakit dos hadir atau mula mengambil nutrien yang disenaraikan di bawah. Dapatkan mula melompat kepada membina imuniti anda. Tiada seorang pun daripada nutrien ini mempunyai kesan sampingan selain daripada cirit-birit dengan tahap yang tinggi vitamin C. (Nota liposomal vitamin C telah masalah sedikit atau tidak membuang air besar dalam dos yang tinggi dan ia mempunyai 10 kali ganda kadar penyerapan) Nutrien ini akan membantu sistem imun anda dan ke atas semua kesihatan. Jika selesema tidak menjadi kenyataan anda hanya membeli beberapa insurans kesihatan sebenar murah dan sistem imun yang lebih kuat. Formula nutrien berikut telah direka oleh Robert J. Rowan MD.

Ambil berikut jika orang di sekeliling anda sakit.
- Vitamin D-3 50,000 IU selama satu minggu, kemudian 2-3 kali seminggu selama empat minggu.
- Vitamin C- 1000mg tiga kali sehari (Jika usus longgar berlaku mengurangkan dos). Ramai orang termasuk saya mengambil ini banyak sekarang. Saya akan bertukar kepada vitamin C liposomal untuk penyerapan meningkat dan penembusan sel.
- Zinc Citrate-50 mg (Jika anda mengambil lebih daripada tiga minggu mengambil 2 mg tembaga.)
- Iodide / Iodin (Iodoral) 12.5 mg
- Selenium 200 mg
- Pilihan Federation Imun (Lihat laman web saya)
- Perak Koloidal (Ionik adalah yang terbaik)
- Probiotik
- Formula Herba Imun (saya mengambil Immunex) Anda juga mungkin melihat Carnivora (mencari Google atau yahoo)

Jika anda mengalami gejala menambah ini dengan segera.
- Vitamin A (tidak karotena beta) 100,000 unit setiap hari sehingga satu bulan.
- Sambucol (Ini adalah elderberry hitam) Dr Weil bersetuju dengan ini.
- Vitamin C Sehingga satu gram setiap jam (Ambil liposomal C untuk mengelakkan masalah membuang air besar dengan tahap dos ini dan peningkatan penyerapan)
- Tambahan Miracle Mineral (28% natrium klorida Penyelesaian)

Jangan tunggu untuk selesema melanda kawasan anda. Membina daya ketahanan diri anda sekarang. Bersiaplah, jika ia tidak pernah mendapat kepada anda atau komuniti anda semua produk akan menguatkan sistem imun anda dan itu adalah perkara yang baik. Badan boleh melindungi dan memulihkan diri sendiri daripada ini atau mana-mana virus diberi alat yang betul.

Satu pemikiran yang lalu ada pepijat yang tidak sampai ke kawasan anda tidak tergesa-gesa untuk mengambil vaksin mereka boleh menjadi sangat berbahaya dan telah terbukti tidak berkesan. Vaksin baru tidak akan siap selama enam bulan atau lebih dalam apa jua keadaan. Sekali lagi Dr Mercola berkata "tetapi apabila ada mereka akan menjadi tidak berkesan dan boleh membawa kepada lumpuh melumpuhkan seperti Sindrom Guillain-Barré hanya seperti yang berlaku dalam tahun 70-an."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar