Natural Health Medicine

Natural Health Medicine

Perubatan kesihatan semula jadi adalah perniagaan yang semakin berkembang yang lebih ramai orang kini beralih kepada untuk rawatan kesihatan yang berkesan. Ubat semula jadi meliputi hampir apa-apa jenis penyakit dan keadaan kesihatan anda mungkin menderita dengan. Kami pam sistem kami dengan begitu banyak bahan kimia daripada ubat-ubatan preskripsi kadang-kadang ia boleh melebihi muatan kita yang boleh membawa kepada lebih banyak masalah perubatan ke bawah baris. Dengan harga ubat-ubatan preskripsi langit yang melambung sejak sedekad yang lalu ia adalah benar-benar mustahil untuk mampu ubat yang anda perlukan.

Terdapat beberapa alternatif kepada lebih ubat yang berharga dan boleh hanya sebagai berkesan. Beberapa ubat-ubatan kesihatan semulajadi termasuk Claw Iblis yang membantu mereka yang mengalami sakit belakang kronik dengan mengurangkan keradangan, Red Rice Yeast yang membantu mengurangkan tahap kolesterol anda, St John Wort yang datang dalam pil atau minyak bentuk dan boleh membantu orang-orang yang mengalami keresahan, kemurungan, Propolis Powder boleh digunakan untuk membantu mengekalkan mulut yang lebih bersih, Milk Thistle boleh digunakan untuk membantu berhenti merokok (perlu keputusan fikiran boleh sangat), herba adaptogenic yang termasuk ginseng, likuoris, maca, selasih suci, dan goldenroot, yang membantu merawat keletihan dan memberi tenaga jangka panjang dan bukan hanya pecah cepat. Fototerapi adalah salah satu ubat kesihatan semula jadi lebih menarik kerana ia melibatkan cahaya ultraungu untuk merawat penyakit.

Bukan untuk mencadangkan konspirasi tetapi ia akan kelihatan seolah-olah lebih banyak ujian dan kajian telah dijalankan pada ubat-ubatan kesihatan semula jadi ia akan mengambil dari perniagaan dadah preskripsi, hanya sesuatu untuk berfikir tentang. Terdapat ubat-ubatan kesihatan semulajadi di luar sana yang akan digunakan untuk membantu merawat masalah anda jadi mengambil masa untuk melakukan penyelidikan samping itu untuk melihat mana yang sesuai bagi anda adalah sangat disyorkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar