Bawang putih Untuk Candida penumbuhan yg terlalu cepat - Bawang putih, GSE & Oregano - Anti-fungals Untuk Jangkitan Candida

Bawang putih Untuk Candida penumbuhan yg terlalu cepat - Bawang putih, GSE & Oregano - Anti-fungals Untuk Jangkitan Candida

Pernahkah anda cuba menghapuskan jangkitan yis pada masa lalu dan tidak pernah pasti apa yang perlu digunakan? Hari ini saya akan menjelaskan mengapa anda perlu menggunakan bawang putih untuk penumbuhan yg terlalu cepat candida dan juga membincangkan 2 lain amat berguna anti-fungals untuk jangkitan candida dalam GSE dan Oregano. Serta anda harus sedar hak off kelawar, bahawa jika anda percaya bahawa anti-fungals akan cukup untuk menghapuskan penumbuhan yg terlalu cepat candida anda untuk kebaikan, saya minta maaf untuk mengatakan ia tidak benar.

Bagaimana untuk Menggunakan Bawang putih yang Candida penumbuhan yg terlalu cepat?

Bawang putih - Ini adalah satu anti-kulat yang amat kuat yang perlu diambil setiap hari apabila memerangi jangkitan yis kronik dalam apa jua bentuk. Kebanyakan orang menggunakan bentuk tambahan, tetapi penurunan itu mereka tidak sedar ialah makanan tambahan yang tidak mengandungi semua sebatian semula jadi yang menjadikan bawang putih begitu amat penyembuhan untuk badan.

Perkara pertama yang anda perlu untuk mula melakukan makan 3-5 ulas bawang putih mentah setiap hari! Ia tidak walaupun sukar untuk dilakukan. Apa yang anda lakukan adalah mendapatkan segelas air dan meletakkan sedikit air di dalam mulut anda. Kemudian meletakkan cengkih dalam mulut dan mengunyah anda. Chew sehingga ia tompok bubur di dalam mulut anda dan kemudian menelan. Ini menghalang luka sering merasakan dari makan bawang putih, manakala mendapat manfaat yang paling mungkin dari itu!

Selain menggunakan bawang putih anda juga harus cuba menggunakan minyak oregano dan GSE setiap hari untuk candida penumbuhan yg terlalu cepat. Dengan oregano, pastikan untuk memegang titis dalam mulut anda untuk sekurang-kurangnya 1 minit sebelum menelan. Bermula pada 1 drop 3 kali sehari dan bekerja cara anda sehingga 10 titis 3 kali sehari. Kemudian dengan GSE, anda boleh menambah 5-10 titis untuk secawan air dan berkumur sebagai pencuci mulut. Anda juga boleh menelannya, tetapi pastikan untuk menambah air yang mencukupi sebagai GSE adalah pembersih yang sangat kuat.

Walau bagaimanapun menyedari bahawa tidak ada perkara-perkara berikut akan menyembuhkan penumbuhan yg terlalu cepat candida untuk selama-lamanya. Mengapa? Ia amat mudah sebenarnya. Ini anti-fungals hanya akan menangani penumbuhan yg terlalu cepat semasa, bagaimanapun punca penumbuhan yg terlalu cepat tidak boleh dirawat dengan anti-fungals. Untuk itu anda perlu lain-lain jenis membersihkan yang menguatkan organ-organ serta menyahtoksik elemen-elemen lain yang berbahaya seperti logam berat. Setelah semua ini dicapai maka anda boleh bebas dari overgrowths candida untuk kehidupan dan kesihatan yang lemah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar