Mencari Kulat Remover Toe Nail Itulah Best

Mencari Kulat Remover Toe Nail Itulah Best

Kaki jangkitan kulat kuku juga dikenali sebagai Onychomychosis atau Tinea Unguium dalam istilah perubatan. Jangkitan ini adalah disebabkan oleh dermatophytes, kulat parasit yang menyerap makanan dan tenaga sumber dari kulit semesta alam seperti manusia. Faktor-faktor risiko jangkitan kulat kuku jari kaki adalah penuaan, jantina, genetik membentuk, syarat-syarat dan keadaan perubatan bekerja. The kulat kaki penghilang merupakan penyelesaian topikal yang mempunyai bahan-bahan semula jadi seperti minyak yang mendalam menembusi kulit dan kaki kuku. Minyak pati yang mengandungi sifat-sifat anti-kulat dan anti-bakteria melawan kulat serta komplikasinya seperti jangkitan tumbuh ke dalam.

Kaki kuku Oral pembuang kulat adalah mahal dan menyebabkan kesan sampingan seperti loya, sakit perut, cirit-birit dan dalam beberapa kes-kes kerosakan hati atau kegagalan jantung. Untuk memastikan kesan sampingan adalah di cek, doktor memerlukan pesakit untuk pergi di bawah ujian fungsi hati biasa. Walaupun kadar kejayaan adalah di atas tujuh puluh peratus, ini oral kaki kuku pembuang kulat tidak menjamin bukan berulang-jangkitan. A topikal rawatan kulat kuku jari kaki yang diperbuat daripada minyak semula jadi dan bahan-bahan adalah pilihan terbaik ditambah ia adalah lebih murah dan tempoh rawatan yang boleh menjadi lebih pendek.

Terdapat beberapa ubat rumah rawatan kulat kuku juga, tetapi jika anda mencari rawatan yang mudah dan tidak terlalu memakan maka anda perlu mencari rawatan homeopati masa, dan bukannya ubat rumah. Sering "kulat kuku jari kaki rumah" ubat boleh menjadi sangat memakan masa dan malangnya ubat kulat kuku jari kaki, tidak kira jenis atau kaedah, mengambil bulan untuk menyembuhkan jangkitan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar